Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~galaxy | użytkownik

imię i nazwiskoE adresWarszawa zarejestrowany16.02.2007 @00:51:59 ostatnio na stronie06.09.2014 @17:16:20

Zawieram około miliona milionów gwiazd....
Największych, pojedynczych elementów w przestrzeni.
Wszystkie gwałtownie się spalają, wytwarzając ciepło i światło...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty46 komentarze729 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~absolom    20.09.2007 @23:47:59
dzięki :D
~teruus    30.06.2007 @19:33:39
dzięki za wizyty
_______
--------------------------
I hurt myself today
to see if i still feel
i focus on the pain
the only thing that's real
~aniakobza    27.06.2007 @21:02:03
dzięki za komentarz
_______
- co robisz?
- rysuje serce linijką
- linijką?
- jak się kocha wszystko jest możliwe...
~sru    27.06.2007 @20:23:27
a dziekuje : )
pozdrawiam.
_______
"super girl don't cry super girl just fly !"

zapraszam --> http://sru.digart.pl/
~doktur    27.06.2007 @14:07:37
Dziękuję za bardzo miłą wizytę Pozdrawiam
_______
"There's a place where i can go, when i feel low, when i feel blue..." - The Beatles
~olinka17    27.06.2007 @11:14:11
bardzo ładne zdjęcia . Pozdrawiam
_______
Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, gdy nasze skrzydła zapomniały jak latać
~tadeo    28.05.2007 @20:14:59
dziengz
_______
Czy to możliwe, aby początkujący fotograf i fotoszoper zasługiwał na "rewelacje"? Wybaczcie, ale wolę surowszą ocenę i fachowy komentarz niż rzygi z lukrem...
~galaxy    23.05.2007 @18:38:20
spoko....
myślę, że nie mam nic przeciwko ;P
~aniakobza    28.04.2007 @16:57:05
jesli nie masz nic przeciwko to chętnie dodam cię do moich obserwowanych :D
_______
- co robisz?
- rysuje serce linijką
- linijką?
- jak się kocha wszystko jest możliwe...
~galaxy    26.04.2007 @11:32:39
dzięki :D
pozdrawiam również
~krzysiek187    21.04.2007 @15:55:00
super zdjęcia
Pozdrawiam
~Sicvariuss    12.04.2007 @14:25:25
dziekowa
_______
Ucze sie patrzec na swiat oczami dziecka.
~boria    15.03.2007 @17:09:43
dzieki za komenta i przy okazji fajny avatar, chyba wiem nawet jak robiilas go
_______
Mogło być zawsze gorzej.

Oficjalnie to ja jestem MAHIR
^AMELLIA    15.03.2007 @17:06:30
dziękuje kochana i pozdrawiam
_______
KAŻDA SZTUKA MA SWOJEGO ODBIORCĘ
~CobrAM    14.03.2007 @16:44:32
Dzięki za comment,

PS.: Twój Model(ka) ma przepiękne rysy twarzy jestem wniebowzięty.
_______
"Czyń Swoją Wolę, Niechaj Będzie Całym Prawem"
~abivman    14.03.2007 @14:37:21
_______
pokazując swe"dzieło" pamiętaj, że Picasso potrafił namalować konia
~churchil    11.03.2007 @15:33:48
dzieki
~Turante    10.03.2007 @20:13:59
dziękuje....i pozdrawiam
~galaxy    08.03.2007 @18:03:58
Też tak myślałam i tym się kierowałam, dopóki nie poznałam i nie pokochałam PS'a...
pozdrawiam
~eselowu    08.03.2007 @14:15:17
a poco retuszowac.... ja nie cierpie doprawiania zdjec w PS..... lubie by byly jak najbardziej naturalne, tak ma schiza
_______
Mam doktorat z chamstwa, czarny pas z ponizania i specjalizacje z sarkazmu, ale ogolnie jestem mily i wrazliwy na losy innych
~abivman    08.03.2007 @13:29:16
_______
pokazując swe"dzieło" pamiętaj, że Picasso potrafił namalować konia
~galaxy    08.03.2007 @13:14:49
oh dzięki
milusio :D
~abivman    08.03.2007 @10:24:42
_______
pokazując swe"dzieło" pamiętaj, że Picasso potrafił namalować konia
~abivman    07.03.2007 @23:14:13
_______
pokazując swe"dzieło" pamiętaj, że Picasso potrafił namalować konia
~inni    07.03.2007 @22:51:44
dziękuła :kwiatek
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt